tirsdag den 19. maj 2020

300+

Kære alleammen,

Hen over Coronakrisen har vi passeret 300 indmeldelser. Det er vi faktisk lidt stolte over, for det havde vi ikke fantasi til at forestille os, da vi startede i 2013.
Skål og tillykke
Tænk engang, hvis vi havde et sted, hvor vi kunne mødes og faktisk dele et glas skum - eller måske et par øl og en kæmpe grillbøf... Bare for at fejre det. Det ville være fantastisk, ikke?

Nå, men det arbejder vi fortsat på i bestyrelsen, og der er faktisk - selvom det er svært at se - udvikling i sagen. Det vender vi tilbage til, snarest.

Indtil da beder vi om fortsat støtte til din lokale sejlklub, for vi vil jo også gerne være her, når Coronaen er ovre. Derfor: Husk at fortælle naboen om vores projekt. Jo flere vi er jo bedre...

1 kommentar:

1. 300 lokale sejlere må give vægt i debatten, vi glæder os til at høre godt og konstruktivt nyt!

SvarSlet