Sider

mandag den 26. februar 2024

SejlSikkert arrangement

𝗞𝗼𝗺 med til 𝗳𝗼𝗿𝗲𝗱𝗿𝗮𝗴 𝗺𝗲𝗱 𝗦𝗲𝗷𝗹𝗦𝗶𝗸𝗸𝗲𝗿𝘁

Check din redningsvest mv.

Vi inviterer alle til en spændende aften med fokus på sikkerhed

Har du nogensinde tjekket dine oppustelige redningsveste? Ved du, hvilke veste der er bedst for dig? Er der mange ulykker til søs? Hvad kan jeg gøre for at undgå alvorlige hændelser til søs?

Onsdag den 20. marts 2024 kl. 19.00 inviterer Rungsted Sejlklub til en aften, hvor vi tager udgangspunkt i de 5 sejlråd og har særligt fokus på redningsveste, og hvilken redningsvest der er bedst for dig.

Vi får vi besøg af en instruktør fra Søsportens Sikkerhedsråd.

Du vil blive præsenteret for et oplæg om sikker sejlads og redningsveste, og du vil få tips om, hvilke sikkerhedsforanstaltninger der er hensigtsmæssige i netop din situation. Undervejs vi du høre om nogle alvorlige hændelser til søs. Der vil også være diskussion undervejs.

HUSK at medbringe din redningsvest, så vi sammen kan tjekke vesten.

Da der kan være risiko for, at det er dig, der en dag falder overbord, er det en god ide at invitere dine gaster/medsejlere til at deltage denne aften.

Vi forventer at være færdige ca. kl. 21.00. Vi mødes i klubhuset på Rungsted Havn.

Vi glæder os til en spændende aften!

Venlig hilsen

Karl Johan Andersen og Boris Lyhne