Tale, stander, sang og bummm... og nu sejlskole!

onsdag den 1. maj 2024

Danske Tursejlere

Rungsted Sejlklub er blevet medlem af Danske Tursejlere, og det kræver måske en kort introduktion. Danske tursejlere er et maritimt fællesskab for lystsejlere - med fokus på netop dette: Lystsejlads.

Danske Tursejlere er stiftet i starten af halvfemseren, og de har siden da opbygget et hav (ja, undskyld) af aktiviteter for og tilbud til lystsejlere og tursejlere, som nu også kommer Rungsted Sejlklubs medlemmer til gode. Det drejer sig om medlemsrabat, turbøjer, forsikringer og alt mulig andet - for os der elsker dette syn:

For spiler mod Anholt. (Foto: NIcolai)

Læs mere her: Danske Tursejlere.

Rungsted Sejlklub har siden 2013 været medlem af Dansk Sejlunion, som er den danske hovedforening for sportsejlere. Det fortsætter vi naturligvis med.