Indmeld

Vil du være med?
Vi stiller ikke mange formelle krav til nye medlemmer, men vi forventer, at du har en ægte og dybtfølt interesse for sejlads, sejlsport, navigation eller andre aktiviteter til søs. Derudover kræver vi at:
  1. Du skal have læst og forstået vores charter  og vedtægter.
  2. Du skal acceptere at din deltagelse i klubaktiviteter sker på eget initiativ og ansvar.
  3. Du accepterer ved din indmeldelse, at vi opbevarer data om dig, i det omfang, det er nødvendigt for at drive sejlklub, - samt at vi sender klubbladet til dig på email.

Ok? Så læs videre her:

1) Sådan melder du dig ind

Du kan melde dig ind online i vores medlemsportal.

Fortæl os iøvrigt gerne, hvad du kan bidrage med. Det kan være godt humør, transportabel grill, regelkendskab, dommeruddannelse, baneledererfaring, trænererfaring, gummibåd, gammelt men brugbart grej eller hvad ved jeg. Tænk kreativt og anderledes. Tænk klub!

Fortæl os, hvis du ikke ønsker at blive nævnt som nyt medlem på hjemmesiden - i en kort periode. Så lader vi naturligvis være med det.

2) Sådan følger du med
Tilmeld dig vores nyhedsbrev, så du får en mail, når der er nyt på hjemmesiden. Det gøres ved at indtaste din email i feltet i kolonnen til højre og klikke på knappen "Submit". Der kommer en email til dig fra google feedburner, hvor du kan bekræfte, at du har meldt dig til.

Du kan også følge os på Facebook, hvor vi har en side med denne adresse:

www.facebook.com/RungstedSejlklub

6 kommentarer:

1. Hej Rungsted Sejlklub
    Godt initiativ, håber ikke man behøver at ha båd i havnen for at støtte med et medlemskab....er medlem af Fakse Ladeplads Sejlklub

Svar
    1. Tak skal du have. Du er velkommen i klubben. Vi bryder os ikke om eksklusivaftaler eller adgangsbegrænsning.

2. Hej!

I'd like to join your sailing club. Could you please let me know to whom should I contact with or email?

Tak!

Svar
    1. Hey! Contact Info is available on the Info page. Don't hesitate to Call us...

Slet
  3. Jeg tænker at få taget et duelighedsbevis og på sigt skaffe en båd til at ligge i Rungsted. Er denne rejse noget jeg kan gøre sammen med jer? Har i egentlige skoleforløb man kan følge?

Svar
    1. Hej Beck, kontakt mig venligst telefonisk for nærmere. Mit telefonnummer står under fanebladet info.