fredag den 8. juli 2022

God sommer

Det har været et fantastisk og et hektisk forår med duelighedsteori, examen, bådklargøring, standerhejsning, sejlskole, oprydning på jollepladsen, ombytning af en IF til en 806, knudekursus... og ikke mindst et klubhus, som skulle indrettes og udstyres med låsesystem, sofagruppe, internet og billeder på væggen. Vi har allerede vænnet os til at bruge klubhuset mange gange om ugen. Blandt andet brugte vi huset til Sankt Hans, hvor vi også testede den nye grill. Sidste torsdag holdt vi sommerafslutning i sejlskolen, og senest har KDY lånt huset til kontor under 29er EM. Sådan skal det være.

Sommertur er det bedste. (Foto: Nicolai)

Jeg håber i kommer afsted på de allerfedeste sommerture, - lange eller korte - det er mindre vigtigt. Det er stemningen det handler om. Og så håber jeg, at vi ses efter sommerpausen til nogle fede timer på vandet.

PS: Husk at melde dig til som hjælper til Knarr stævnet ultimo juli.

PPS: Send mig et billede fra sommerturen. Så smider jeg det på hjemmesiden som postkort fra medlemmerne.