onsdag den 17. februar 2021

Havneudvidelsen

Der er nedsat en styregruppe for projekt udvidelse af Rungsted Havn. Vores repræsentant i Havnebestyrelsen, Rene Van Laer, sidder i denne styregruppe, men vi vil gerne opfordre vores medlemmer til at deltage i borgermøderne om projektet.

Rungsted Havns hjemmeside

Borgermøderne - det første er overstået - er programsat på Rungsted Havns hjemmeside, hvor der også findes videre info om projektet. Der er to møder tilbage, og de ligger 24 og 25 februar. Detaljer om tilmelding på havnens hjemmeside.

Rungsted Sejlklub er naturligvis tilmeldt disse møderækker, og vi forsøger på denne måde at varetage sejlernes interesser ved havneudbygningen, selvom vi fuldt ud anerkender, at havneudvidelsen også handler om at gøre mere plads til andre grupper end netop sejlerne.

Se mere på Rungsted Havns hjemmeside, klik her.