tirsdag den 14. august 2018

Knarr VM til Team Gottfredsen

I dagene 5-11 august sejlede Team Gottfredsen (Rungsted Sejlklub) sig til tops og genvandt dermed VM i Knarr. Sejladserne, som også kendes under navnet IKC - International Knarr Championship, er kendetegnet ved, at man efter lodtrækning sejler i en ny båd hver dag. Det stiller extra høje krav til besætningen, og det er altså femte gang, at Team Gottfredsen er bedst til at klare disse.
Jesper, Anders, Kasper og Lars i aktion. Foto: Per Heegaard
Vejret kender vi jo fra TV transmissionerne fra Århus. Det har været udfordrende, og resultattavlen taler sit tydelige sprog. Selv de allerbedste har lavet nogle fede fratrækkere, men totalen siger altså 50 point til vores Knarrteam og 17 point ned til nummer to.

Stort tillykke til Lars og besætning herfra.

Team Gottfredsen er Lars Gottfredsen, Jesper Kjer, Anders Fisker, Kasper Bonnevie og Ejner Gottfredsen. De har ialt vundet IKC i 08, 12, 14,17 og nu 18. Se hele resultatet her: Link til IKC resultater, og læs mere om Knarren her: Link til Knarr sitet.