Tale, stander, sang og bummm... og nu sejlskole!

tirsdag den 28. august 2018

Støttemedlemsskab

Flere og flere spørger, om vi dog ikke har en støtteforening eller et støttemedlesskab. Det er vi beærede og taknemmelige for.

Vi siger tak for al hjælp, støtte og rådgivning
Vi vil naturligvis allerhelst have aktive medlemmer, men det kan jo være sådan, at man ikke lige har tid, bor et andet sted, eller at man bare ønsker at støtte genskabelsen af en aktiv, lokal sejlklub på Rungsted Havn, - også selvom man ikke selv er aktiv sejler.

Vores energi skal ikke brændes af på unødig papirnusseri, så derfor har vi ikke etableret en egentlig støtteforening. Til gengæld har vi  mulighed for passivt medlemsskab.

Med et passivt medlemsskab tilkendegiver man sin støtte til Rungsted Sejlklub - såvel moralsk som økonomisk. Vi kvitterer så med et medlemskort, adgang til vores klubhus - når vi altså får et - samt adgang til lokale vinter arrangementer.

Så altså... passivt medlemsskab eller støtte medlemsskab: Send os dine stamdata - fuldstændigt som ved aktivt medlemsskab. Se fanebladet kaldet "Indmeld" lige herover.

Og husk: Støtte er også et like på facebook eller en tshirt i vores webshop.