Onkel Tom siger: Luv pæl, men hvad er det egentlig?

Spons

Tak til vores firma sponsorer, som er:

• Tekemas A/S
  • Enicmo - No Nonsense IT

Også kæmpe tak for gaver og uvurderlig støtte til:

Jan, Flemming, Tom, Therese, Peter, Sybille, Nicolai, Tom, Ole, Rasmus, Niels, Torben, Christian med flere i tilfældig og kaotisk rækkefølge.

Tilskud og gaver modtages gerne:

Det hander om at få banket optisejlads, sejlskole og kapsejladser i gang, og dertil mangler vi primært sejlskolebåde, hjælpebåde og omklædning.

Sponsoraftaler kan indgås, mod at sponsor kan få sit navn på på et arrangement, en båd, på hjemmesiden og dermed ind i nordsjællandske sejlerkredse.

Vi ønsker os allermest en ydmyg følgebåd til optimister; Vi er selv vokset op med de der "Falckbåde" aka "Trifoils" aka "Dory 13", og sådan een virker fint uden at koste en herregård. Desuden ønsker vi os (naturligvis) en hyggekrog til medlemmerne.

Vores ønskeseddel:

1. Mødested, klublokale, terrassegrill.
  2. Batterilader.
  3. Endnu en IF-er.
  4. Grej til udlån til nye medlemmer / prøvesejlads.
  5. Dommerskib.

Ring ellerskriv til os, hvis du vil støtte den lokale sejlsport på een eller anden måde.