HHC2024 tillykke til Høegen fra Aabenraa. Next up teori og fredagsbar.

onsdag den 25. marts 2015

Medlemsoplysninger opdateret

Til behagelig orientering: Der er flere, som har spurgt, hvorvidt vores medlemsoplysninger er indberettet til Dansk Sejlunion. Det har vi naturligvis gjort siden vores første år i DS. Denne gang var det dog mere involverende, idet DS ønskede en længere databehandlingsprocedure, hvor nogle DS data blev indflettet  i vores medlemsdatabase, som så efterfølgende skulle flettes ind i DS database.

Med DS hjælp fik vi dog klaret skærene, og alle vores medlemmer kan nu benytte DS tilbud og rabatordninger. Selvom vi ikke giver vore medlemmers oplysninger til tredjepart, så kan vi jo altså ikke slippe for at sende disse til Dansk Sejlunion. Det beder vi om forståelse for.

Vi har også indberettet medlemstal til Dansk Idrætsforbund. Underligt, at de ikke kan få tallene af DS, men det kommer vel. Der er nemlig nok at se til, så vi håber på, at de store paraplyorganisationer får udviklet bedre værktøjer, så det ikke bliver en administrativ hovedpine at skulle indberette medlemsoplysninger her, der og allevegne. Det handler jo om at komme på vandet, - ikke om at nusse med papirer of databaser.