torsdag den 31. marts 2016

Instruktører søges

Rungsted Sejlklub søger rutinerede sejlere med duelighedsbevis til sejlskolen.

De seneste to år har vi lavet lidt sejlskole om søndagen. Det har været hyggeligt, men der skal mere til, hvis vi skal matche antallet af henvendelser. Vi vil meget gerne finde finde ihvertfald en håndfuld instruktører, så vi kan få en 15-20 folk på vandet hver uge. Vi har mulighed for at have to både på vandet samtidig, så det bliver endnu sjovere.

Vallerine
Opgaven er at tage på vandet een gang om ugen med 2-3 elever med blandet niveau. Målet er, at gøre eleverne fortrolige med sejlads under normale vejrforhold - samt at gøre dem i stand til at tage den praktiske duelighedsprøve. Helt overordnet er målet selvfølgelig også at hygge sig med en tur på vandet i al slags vejr - undtagen torden og blæst.

Er det noget for dig, så send en email til formanden eller ring. Klik her for Kontakt-Info. Vi regner med at holde et infomøde i april.

Håber vi ses...