mandag den 8. maj 2017

Indkaldelse til Ordinær Generalforsamling

Bestyrelse har herved fornøjelsen at indkalde til Ordinær Generalforsamling i Rungsted Sejlklub tirsdag den 30. maj klokken 2100 på Rungsted Havn. Vi har lånt Vandskiklubbens hus til formålet. Det er lige efter aftenmatchen, og vi venter gerne et kvarter på de sidste, hvis det er løjt vejr.

Dagsordenen er som beskrevet i vedtægterne:
  1. Valg af dirigent og referent.
  2. Bestyrelsens beretning.
  3. Forelæggelse af regnskab til godkendelse.
  4. Fastsættelse af kontingent.
  5. Udvalgsberetninger og regnskaber.
  6. Behandling af eventuelle indkomne forslag.
  7. Valg til bestyrelsen.
  8. Valg af revisor.
  9. Eventuelt.
Igen i år vil vi rigtig gerne have gang i noget snak om, hvordan vi får aktiveret flere medlemmer... Vi ønsker os mere sejlskole, mere kapsejlads og cruising og også gerne et opti-hold, men bestyrelsen kan ikke løfte disse ting alene. Vi vil også rigtig gerne snakke fremtid og klubhus.

Forslag til behandling på Generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hænde senest fjorten dage før generalforsamlingen.

Vel mødt,

Bestyrelsen

PS: Der er selvfølgelig kun adgang for medlemmer, der ikke er i restance. Har du ikke modtaget kontingent opkrævning på email, så ring eller skriv til os.