mandag den 18. september 2017

Knarr Teamet tager DM titlen

Gottfredsen & Co er ikke til at holde tilbage. Denne gang er de løbet med det danske mesterskab i Knarr, som blev sejlet ud for Rungsted i den forløbne weekend.
De glade vindere
Serien blev (12)-5-1-3-1-8, så noget modstand må der have været for besætningen på O DEN90, CAP. De næste to placeringer landede på hhv. 24 og 25 points. Stort tillykke til Lars Gottfredsen, Jesper Kjær og Kasper Bonnevie - alle fra Rungsted Sejlklub.

Her er den fulde resultatliste:

Knarr DM 2017 resultater

Som det ses, var der også en anden ren Rungsted Sejlklub båd på banen. Det var O DEN120, Sirius med Tom Carlsen på bat samt Steen Ammentorp og Nikolaj Bestle på snoretræk; De landede en niendeplads med 40 point. Også tillykke med det.