mandag den 7. maj 2018

Standeren flyver igen

Så fik vi på behørig vis standeren hevet til vejrs. Den har været "nede" siden en gang i vinter. Sådan en stander slides åbenbart meget hurtigt.
Standerhejsning 2018
Klubben havde dækket op med et lille glas og en snack i det gode vejr. Især roseen var der godt salg i, og og da stemmebåndet således var klargjort, istemte vi "Sejleren fra Rungsted" og hejste standeren med et trut. Det var nu svært at høre, for der var knap 300 joller på vej ind, op og hjem; Det gjorde også sit til fremmødet, for der var mere end de vanlige kaotiske parkeringsforhold på Rungsted Havn. Tak til de fremmødte.

PS: Mangler du en stander til båden? Så kontakt bestyrelsen. Vi har dem på lager.