torsdag den 7. juni 2018

Crowdfunding

Vi prøver noget nyt: Crowdfunding!
Mange bække små

Som skrevet i seneste nyhedsbrev, så vil vi gerne have os en IFer til sejlskolen. Bådudvalget var hurtigt på aftrækkeren, så den er klaret. Så mangler der bare den omtalte crowdfunding.
Filur er klar til nye eventyr

Ideen er, at dem som kan og vil, spytter i kassen til det fælles bedste. Som lovet, har jeg smidt den første tusse, og der er minsandten allerede kommet een mere. Vi er altså godt på vej.

Det handler om at nå 25k, som er prisen for en meget fin IFer med en meget fin indenbordsmotor. Som sådan kommer den alle klubmedlemmer til gode, idet den kan være sejlskolebåd OG dommerbåd.

Alle beløb er velkomne, og de kan indsættes på klubbens konto i Sydbank, Reg: 6824, Konto: 1013165. Husk at mærke beløbet med "Crowd", så vi kan se, hvad det er.

Når vi de 25k inden udgangen af august, så må vi hellere holde en lille indvielsessceance... og husk: Målet er ædelt: Vi vil have vores lokale sejlklub igen.