lørdag den 6. august 2022

Knarr Rungsted Cup 2022

IKC Rungsted Cup er netop vel gennemført. De to dages stævne bød vejrmæssigt på meget let vind, nogle timer med tåge, men også fine sejlforhold.

Rungsted Sejlklub stod for stævnet. Vi havde rigtig mange frivillige hjælpere med på land og på vandet. Knarr-sejlerne var glade for de to dage, og nogle af dem brugte stævnet som tune-up til IKC, der ligeledes sejles i Rungsted.

Kapsejladskommiteen i Rungsted Sejlklub siger tak til alle, der var med som hjælpere. Det er et kæmpe arbejde at arrangere og gennemføre sådan et stævne. Derfor er det også dejligt, når deltagerne kvitterer med, at de er glade for afviklingen.

Foto: Charlotte Hancke