tirsdag den 15. november 2022

Dueligedsbeviser og ris/ros

Så er det vist blevet efterår. Temperaturerne er for nedadgående og kapsejladserne er blevet færre. Vores klubbåde er kommet på land, og der er blevet hygget om dem, så de kan klare vinteren. De står lige foran klubhuset, så vi kan sidde inde i varmen med en kop kaffe og glæde os til sæsonstart, mens vi øver pælestik på ryggen.

Bådhygge

Sejlskolen har fået uddannet 11 nye sejlere så godt, at de slap igennem nåleøjet. De kan nu kalde sig Duelighedsbevisindehavere. Superflot. Tillykke til alle.

Tørdok

Og

I aften er der ris/ros og hygge for sejlskole og hangarounds, - og så vidt jeg har forstået, vil Rasmus også udlevere de nye duelighedsbeviser.

Vi ses...