onsdag den 3. april 2024

Et nyt hold

Siden 2013, da Peter, Torben, Christian og undertegnede mødtes en mørk aften i marts for at stifte klubben, har jeg stået i spidsen - og gjort alt jeg kunne for at vise vejen - for projekt Rungsted Sejlklub. Det har været en helt igennem utrolig rejse fra absolut ingenting til der, hvor vi er i dag.

Standerhejsning i 2014

Det har ikke altid været lutter laglage, men heldigvis har der været en kæmpe overvægt af skønne oplevelser, godt humør og positive mennesker.

11 år er længe, og det tærer på energien, så nu er det tid til, at nye og friske kræfter kommer til.

Derfor glæder det mig utroligt meget, at Rasmus har sat ja til at tage over og styre klubben sikkert ind i fremtiden. Det bliver supergodt.

Selv glæder jeg mig til fortsat at være et aktiv for klubben, omend fra en lidt mere tilbagetrukket position. Desuden glæder jeg mig til at få lidt mere fritid sammen med familien, - og måske endda kunne sejle en tur i egen båd uden at føle, at jeg burde lave klubting i stedet.

Jeg vil gerne sende en kæmpe tak til de tre medstiftere og en kæmpe tak til alle jer, som over årene har været med til at gøre drømmen om denne lokale sejlklub til virkelighed.

Det nye hold er:

• Formand: Rasmus Poulsen.
  • Kasserer: Carsten Bertram.
  • Medlem: Julie Refnov.
  • Medlem: Christina Averhof.
  • Medlem: Morten Steen.
  • Medlem: Nicolai Møller-Andersen.

Tillykke med valget og god vind til den nye formand og det nye hold.

Yay! Sejleren fra Rungsted findes endnu.