mandag den 18. august 2014

Kommunikation

Jeg har talt med flere, som ikke rigtig har fundet ud af det med nyhedsbrevet. Naturligvis sender vi i ny og næ en email til alle, hvis der sker noget i klubben, men ellers tilstræber vi at bruge websiden som klubblad. Tilmelder man sig nyhedsbrevet, kommer der automatisk en email, når der er nyt på hjemmesiden. Dermed behøver man ikke checke hjemmesiden dagligt for at være opdateret.
Tilmelding til nyhedsbrev
Det foregår, som vist herover, ved at taste sin email i feltet øverst i højre kolonne og klikke på submit. Der popper så en dims op, for at bekræfte at du virkelig mener det. Den ser således ud:
Bekræft tilmelding
Deri skal man taste de blå bogstaver i det lille felt nederst til venstre og klikke på "Complete Subscription Request". Det skulle sådan set være det. Fremover får du så en mail, når der er nye nyheder på websitet.