onsdag den 11. maj 2016

Aftenmatch i sommervejr

Til sammenligning med billederne fra den store Blå Hylde: Et par billeder fra årets første aftenmatch med decideret sommervejr. Ja, vi sad sågar ude og spiste burger på The Captain. Uden sweater. Uden at fryse. Så bliver det ikke meget bedre...
Skøn aftenmatch med temperaturer flere steder!
Udover temperaturer omkring de 20, så var der 3-4 meter vind fra forskellige retninger - dog ikke helt vilkårlige. Stort set ingen skyer. Kort bane for tredje start. Op-ned-op. Tror måske sejladsen gik lidt hurtigere end forventet, for dommerbåden fik pludselig travlt med at komme på plads. De nåede det. Der er en håndfuld billeder fra aftenen ovre i fotoalbummet.