onsdag den 15. juni 2016

OD-90 igen til tops

Så har Rungsted Sejlklubs Knarr-Team OP-90 igen sejlet rrrrrigtig stærkt. Denne gang gik det ud over det traditionsrige IKC Udt.2 Knarr Stævne arrangeret af Sletten Bådeklub i weekenden 11-12 juni.
Foto: Rud Kofoed
Lørdagen var præget af vacuum, og der var spænding om, hvorvidt de tyve både kunne nå i mål inden tidsbegrænsningen. OD-90 landede tre minutter i, så det var tæt på. Søndag var der lidt mere vind, men ikke hele dagen... Akkurat nok til to sejladser... Se alle billederne - klik her! Nej, næsten alle for der er endnu flere billeder her!

Med to prikker og en tredjeplads i dette stævne fører OD-90 klart udtagelserne til IKC i Oslo 2017. Stort tillykke til Lats Gottfredsen, Anders Fisker og Kasper Bonnevie.