mandag den 17. maj 2021

Der kan alligevel sejles

Der er fortsat Corona-pause i Rungsted Sogn, men det gælder IKKE sejlsport på Rungsted Havn.

Der kan sejles per d.d.

Kommunen havde skrevet nedenviste på sin hjemmeside, og der kan ikke være tvivl om, hvad det betyder.

Fra kommunens hjemmeside (klik)

Det betyder, at enhver fritidsaktivitet og alt foreningsliv på havnen er på pause!

I dag den 17. maj modtog vi så en mail fra kommunen, som var en lille smule anderledes formuleret. Det var jeg simpelthen nødt til at udfordre, og det viser sig, at teksten på kommunens hjemmeside er (var) upræcis.

Fritidsaktiviteter og foreninger på havnen skal IKKE holde lukket! Det er kun fritidsLOKALER på havnen, der skal holdes lukket.

Altså kan der alligevel sejles.

Hurraaa!