onsdag den 5. januar 2022

Klubhus

Rungsted Sejlklub glæder sig over at have fået bevilget en halv mio kroner af Hørsholms Kommunalbestyrelse til et midlertidigt klubhus på Rungsted Havn.

Foto: Flemming Petersen

Det er et kæmpe fremskridt. Ovenpå 8 års ørkenvandring uden klubhus ser vi nu frem til langt bedre muligheder for klubarrangementer såsom teoriundervisning, foredrag, julefrokost, filmaftener, tørtræning, jolle og ungdomsaktiviteter med videre. Det bliver fantastisk.

Billedet er fra sejlskolen, som helt sikkert også glæder sig til et sted, hvor man kan grille en bøf eller lave en kop varm kakao ovenpå strabadserne på den blå hylde.

1 kommentar:

1. Hejsa Har lige læst om sejlerskolen, og her et forslag:
    Indkøbe svømmeveste i flere størrelser, således at nye elever ikke behøver at købe en vest selv før eleven helt sikkert ved om sejlads er det man vil.
    Det vil også se flot ud at alle ombord (som vi) har de gule fra Baltic offshore gul.
    Bedste hilsner Steen Billenstein /tidligere instruktør 15 år i RKS og nu leder af sejlerskolen i snart 25 år i Gilleleje Sejlklub

SvarSlet