torsdag den 7. april 2022

Standerhejsning og indvielse

En lille reminder....😀

Invitation til standerhejsning og indvielse af vores nye klubhus!

Husk båthorn. (Foto: Nicolai)

Kære medlemmer

Det er et helt særligt år for os, vi glæder os altid til foråret kommer og bådene kan komme på vandet. Det helt særlige er at vi nu også kan invitere dig til indvielse af vores klubhus. Vi har i lang tid ønsket os og arbejdet efter at få et sted til vores klubaktiviteter og nu er det lykkes.

Derfor håber vi at se dig til standerhejsning lørdag den 23. april klokken 12 ved gæstebroen hvor klubstanderen går til tops. Klokken 12:30 indvier vi klubhuset med grillen tændt og en læskende drik. Du tilmelder dig traktementet ved at indbetale 50 kroner på mobilpay 206390 som dækker øl vand salat og noget godt fra grillen.

Vi håber at se dig på dagen,

Hilsen Bestyrelsen
Rungsted Sejlklub