lørdag den 21. januar 2023

Henrik Jørgensen i Rungsted Sejlklub

Vil du en tur over Atlanterhavet, sejle kapsejlads Danmark rundt, deltage i Silverrudder eller blot høre en anden fortælle om sine oplevelser og øse af sine erfaringer med alle tre begivenheder, så har du chancen nu.

Mød Henrik Jørgensen over en kop kaffe denne aften. Henrik sejler i XP 44’eren X BOX, der ligger i Rungsted Havn. Henrik ser frem til en hyggelig aften, og håber, at I vil stille masser af spørgsmål i løbet af aftenen.

Arrangementet finder sted tirsdag den 7. marts klokken 19:30 i RS klubhus. Der vil være kaffe og kage.

Da der er deltagerbegrænsning, er tilmelding nødvendig (deltagelse er gratis) - tilmeld dig i vores nye medlemssystem.