lørdag den 21. januar 2023

Henrik Søderlund i Rungsted Sejlkjlub

Henrik Søderlund har været en essentiel del af sejlenes udvikling de seneste 40 år. En udvikling der langt af vejen er drevet af America’s Cup og Volvo Ocean Race/Whitbread, som Henrik har designet sejl til.

De fleste bådtyper er prøvet og mange sejladser er vundet, såsom VM i 470’er i 1973, ¾ ton i 1982 og One Ton i 1986. Ja, bådene er blevet støt større gennem årene, så Wally’er på 100 fod er ligeledes blevet en del af hverdagen.

Vi er derfor stolte over at kunne byde velkommen til en aften i Rungsted Sejlklub hvor Henrik fortæller om sit sejlerliv bag roret og som taktiker på den helt store internationale sejlerscene. Vi kommer også til at høre Henriks erfaringer med at designe sejl.

Arrangementet finder sted tirsdag den 7. februar klokken 19:30 i RS klubhus. Der vil være kaffe og kage.

Da der er deltagerbegrænsning, er tilmelding nødvendig (deltagelse er gratis) - tilmeld dig i vores nye medlemssystem.