tirsdag den 11. april 2023

Duelighedsteori overstået

Før påske afsluttede vi årets duelighedsteori med en omgang examen, og det var en stor fornøjelse. Duelighedsteori er en svær disciplin, for rigtigt mange spørgsmål kan bedst besvares med et "Sådan cirka", "Prøv at gætte" eller "Det sjusser man sig til".

Den slags svar fra "professoren" bliver nemt lidt frustrerende, især fjerde eller femte gang. Alligevel bestod alle, så selvom programmet var (synes jeg) lidt stramt - fik vi åbenbart gennemgået de væsentligste ting. Det er iøvrigt fantastisk at se, hvor forskelligt sådan en duelighedsopgave kan løses. Stort tillykke til kursustagerne - og kæmpe tak til Rasmus og undervisningsteamet.

Kort efter fejrede vi det gode resultat over en kop kaffe/øl/hvidvin i klubhuset. Det tænker jeg er til gentagelse næste gang, der er teori.

PS: Next up er klargøring af både, så vi kan komme ud og prøve alle vores duelighedsteorier af i praksis. Check kalenderen...