søndag den 10. marts 2013

Rungsted Sejlklub er en realitet

Stiftende generalforsamling afholdtes den 10. Marts på Mågevej 9 i Hørsholm. Nærværende charter og vedtægter skal justeres en smule jvf noter fra generalforsamlingen før medlemsoptagelse kan påbegyndes. Detaljer følger på disse sider.
Tillykke
Rungsted Sejlklub er hermed stiftet. Det bliver sjovt. Det bliver rigtig sjovt. Det bliver en rigtig vaskeægte sejlklub.

Stifterne har tilsammen mere end 150 års sejlererfaring fra Rungsted Havn, hvor vi alle har færdedes siden starten af halvfjerserne. Vi har været medlem af en 6-8 forskellige klubber på Øresundskysten, og vi har sejlet i et hav af bådklasser, nogle mere ræsede end andre. De seneste fem års tid har vi talt med rigtig mange om, at der mangler en lokal sejlklub i Rungsted; Derfor dette initiativ. Læs mere under "Om os".

Christian, Peter, Torben & Nicolai

Rungsted Sejlklub: Mindre salgsgas, mere sejlads !!