fredag den 8. marts 2013

Udkast

Vedtægter er forenklet, og dele er omskrevet til skarpere formuleringer. Charter er ligeså forenklet og præciseret. Reglement er også forenklet og omformuleret. Indmeldelsesproceduren er gjort enklere og mere distinkt. Siden med historie er tilføjet, men den er langt fra komplet.

Herunder ses stærkt forenklet og stiliseret draft logo i en stil, der egner sig til kasketter og standere m.v. Den røde farve er vores hjerteblod; Båden er futuristisk, fordi Rungsted Sejlklub er fremtiden.
The Chill
Man kunne have puttet en cirkel om, og så alligevel ikke; Denne klub skal frem over stepperne, og den skal ikke puttes i een eller anden begrænsende kasse eller cirkel. Man kunne have en RKS bølge nedenunder, men det ville være et forkert signal at sende. Det her projekt er ikke et nostalgisk forsøg på at genoplive den gamle klub. Logoet skal pege fremad. Ikke tilbage.

Rungsted Sejlklub er noget helt andet! Læg mærke til, hvor mange gange ordet forenklet optræder i teksten ovenfor. Det her er en super-enkel, super-transparant letvægts-sejlklub med 100% fokus på sejlads. Udgangspunktet er faktisk en virtual organisation med fokus på sejlads. Kan ske, der med tiden skal tilsættes en smule til dette koncept. Det kunne være klublokaler, lidt grej til afholdelse af arrangementer samt eventuelt nogle skolebåde, men den primære tanke er først og fremmest at fjerne al aktivitet, der er sejlads uvedkommende.

Rungsted Sejlklub: Mindre salgsgas, mere sejlads !!