søndag den 17. maj 2015

Gastebørs, medlemskontakt m.v.

Der er blevet spurgt efter en Rungsted Sejlklub gastebørs, og det giver jo god mening; Det kan løses på flere håndfulde forskellige måder. Vi har valgt at bruge en faceboookgruppe til medlemskontakt. Gruppen er åben for medlemmer, og den kan bruges til gastebørs, grejbørs, erfaringsudveksling men ikke til kommercielle reklamer. Gruppen har sådan set været der hele tiden, men som en opfølgning på generalforsamlingen er samtlige medlemmer nu blevet  inviteret til at deltage via email.

Der findes iøvrigt også en gruppe kaldet RungstedSejlskole. Den bruger vi til at koordinere indsatsen i sejlskolen. Sejltider, links til bøger, tips & tricks m.v.

Begge grupper er lukkede, - det vil sige, at de ikke umiddelbart er synlig for ikke medlemmer. Sådan er det, fordi vi ikke gider, at reklamefolk kan "høste" vores medlemsliste og chikanere dem med såkaldte gode tilbud og "skrammel de ikke har brug for".