fredag den 29. maj 2015

Send os resultater

Har du sejlet kapsejlads? Har du gjort dig positivt bemærket ved at sejle stærkt eller gennemføre en vanskelig sejlads? Send os resultatet - eller endnu bedre en kort beretning og et billede, så formidler vi gerne på vores hjemmeside; Det er jo altid sjovt at se, hvad de andre laver.

Rungsted Sejlklub begynder så småt at være synlig derude. Eksempler: Der er p.t. tilmeldt en båd fra RS til Sjælland Rundt. En anden RS båd blev nummer seks i sidste års Orø Rundt Single Hand. Der stod også RS på førstepladsen i IKC 2014. I sidste uge tog et medlem afsted på 10 ugers sommertogt - Baltikum Rundt, og netop nu er en RS båd på vej rundt om Fyn i Palby Fyn Cup.