tirsdag den 20. marts 2018

Ny hjælpebåd til RS

Vi er meget begejstrede for at kunne fortælle vore medlemmer, at vi til sæsonen 2018 råder over en ny hjælpebåd. Båden har plads til 3-5 personer, og der er tilpas med fremdrift til, at den er egnet som mærkebåd eller dommerbåd ved jolletræning.

Vi havde hjælpebåden i aktion for første gang ved Hue Handske Cup, og vi glæder os rigtig meget til at se den i aktion de næste mange år.
Hjælpebåden i aktion
I praksis betyder det, at vi nu råder over tilpas med grej til at afholde kapsejladser og andre  arrangementer på vandet. Det er vi meget glade for.  Stor tak til vores venlige sponsorer, og tak til havnemesteren, som lynhurtigt fandt en plads til os.