mandag den 25. maj 2020

Snart skal der sejles

Så er vi i gang... Corona eller ej, så er vi i gang med bådene; De skulle gerne nå at blive klar til "Den Store Åbning", så vi faktisk kan komme derud.
Slivovitz
Team Hvid har taget føringen med et energiniveau, som bliver svært at matche. Bunden er slebet ned, huller er lappet med primer, motorbrønd lukket af permanent, og jeg tror sørme også, at der kommer motorbeslag på. Wauv.

Jakob eller Michael?
Jakob og Michael - de tager dæleme fat; Der skal snart sejles i Suflot, men det er ikke bare slibning... Der er andre ting...
Alex giver et Nab med :-D
Snart skal der rulles med rød - uden løber(e) - farve, og så skal den i suppen. Det bliver fantastisk. Bare der nu er nogen, der kan huske, hvilken mast vi skal have fat i!

Team Blå og Gul er på vej - check ind på facebook og se, hvordan du bedst kan være med.

Wooohooo! Man kan jo næsten mærke vinden suse een om ørerne.

(Billeder enten Nicolai eller Jakob)