mandag den 18. maj 2020

Standerhejsning-ish

Så er der en ny stander på flagstangen på nokken. Forsamling er, som bekendt,  forbudt, så vi kan ikke mødes til en kold øl og hejse flaget for den kommende sæson.
Standeren flyver igen
Indtil videre må vi nøjes med at drikke en øl i cockpittet og hilse på naboen; Bare der ialt er under 10 personer.

Uanset hvad, så skal der flages. Om ikke andet, så lidt i protest. Vi giver lægger os ikke bare ned for sådan en gang forvokset snue.

Hvordan ser det iøvrigt ud med standeren under salingen? Min egen er blæst væk hen over vinteren. Desværre er hele flagspillet faktisk forsvundet, så jeg må en tur op til salingen med nogle dimser.

Det er Sejleren fra Rungsted, som går på med godt humør... og Skål!

Måtte sæsonen dog (for hu...) snart komme i gang.

2 kommentarer: