tirsdag den 16. juni 2020

Postkort 1

Her er et billede og en sommerhilsen fra Lillian på langfart. Jeg ved ikke, om alle drømmer om dette, men en meget stor del af de sejlere, jeg møder og har mødt, de har den der drøm om en langfart.
Lefkas 2020
Om det er øhop i Grækenland eller tværs over dammen, det er en mindre detalje, selvom der er forskel på morgentjansen: Bagerpejling eller indsamling af nødlandede flyvefisk.

På een eller anden måde er det noget med at forsvinde og blive helt væk. Eller blive helt opslugt af noget andet, som ikke handler om næste regning fra gasfirmaet og kreditforeningen. Tror jeg nok. Heldigvis dukker de fleste jo op igen før eller siden. Billedet er fra Lefkas. Det er ikke så tit, man sejler med udsigt til bjerge med sne på... Det ligner ihvertfald sne.

Har du også den drøm, så kan den kickstartes i vores sejlskole. Vi tager ikke til Grækenland, men man kan godt tage på weekend i vores både.Eventyret starter der.